اطلاعات روز کامپیوتر
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:44 :: نويسنده : kadkhoda

 

سوالی که ممکن است برای هرکاربر فایرفاکس پیش بیاید این است که چگونه باید برنامه‌های جانبی را روی فایرفاکس نصب کنیم؟



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:41 :: نويسنده : kadkhoda

 

از پردازنده 50 هسته‌ای تا گرافیک 2 هسته‌ای

اینتل پردازنده جدیدش را که در کنفرانس سوپرکامپیوتینگ سیاتل رونمایی کرده، Knights Ferry نامگذاری کرده است. این پردازنده کوچک دارای قدرت پردازشی معادل یک ترافلاپ است. برای مقایسه، جالب است بدانید که سریعترین پردازنده Core i7 اینتل تنها 109 گیگافلاپ قدرت محاسباتی دارد. 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:40 :: نويسنده : kadkhoda

یکی از امکاناتی که برای اولین بار در ویندوز 7 رونمایی شده است قابلیت Scan and Fix است که در قالب یک پنجره به هنگام اتصال فلش دیسک و به طور کلی دیسک های برداشتنی (Removable Disk) به دستگاه نمایش داده می‌شود. کاربرد Scan and Fix در اسکن و تعمیر مشکلات سیستمی سخت‌‌افزارهایی که است که به کامپیوتر متصل می‌شوند. در صورتی که به این قابلیت علاقه‌ای ندارید با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون به معرفی آن خواهیم پرداخت می‌توانید آن را غیرفعال کنید...



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:35 :: نويسنده : kadkhoda


ظهور آندروید و مرورگر موجود در آن می‌توانست خبر بدی برای شرکت اوپرا ـ شرکتی که کسب و کار خود را بر پایه یک مرورگر محبوب موبایل بنا نهاد ـ باشد. ولی اوپرا چیزهای متفاوتی در این رخداد دید: آندروید بخش مهمی از برنامه‌ریزی این شرکت برای پیشرفت در آینده است و همچنین یک محصول که سال 2012 ارائه و به 2 مرورگر موبایل شرکت یعنی Opera Mini و Opera Mobile پیوند داده می‌شود و قدرت زیادی به مرورگری موبایل می‌بخشد.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:34 :: نويسنده : kadkhoda

 

کسی نیست که سر و کارش با اینترنت باشد و گذرش به سایت Rapidshare نیفتاده باشد.Rapidshare از بزرگ ترین سرویس های آپلود و دانلود فایل های کاربران است. همان طور که می دانید برای دانلود از این سایت دو گزینه رایگان و پولی وجود دارد. اختلاف این دو گزینه در سرعت دانلود کردن از سایت است. از آنجایی مجانی دانلود کردن یک کیف دیگری دارد(!)، بحث ما روی همین گزینه است.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:34 :: نويسنده : kadkhoda

آيا در هنگام يك chat معمولي IP شما محرمانه باقي مي ماند؟

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:32 :: نويسنده : kadkhoda
رابطه iq با نحوه استفاده ازاینترنت
 

سایت های متعددی رابطه بین IQ  را با استفاده از اینترنت سنجش کردند به طور مثال سایتی به نام IQLeague کار جالبی کرد، این سایت مثل خیلی دیگر از سایت‌ها، سایتی است برای تعیین ضریب هوشی یا IQ



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:31 :: نويسنده : kadkhoda

در دنیای امروز اگر فردی نتواند در اینترنت درست جستجو کند و یا از آن برای ارسال و دریافت اطلاعات استفاده ننماید بیسواد خوانده می شود اما روزی خواهد رسید که جستجو در اینترنت و پیدا کردن آنچه که مورد نظر شماست مثل آشپزی و شکار در زمان غارنشینی مهم و حیاتی خواهد شد!



ادامه مطلب ...

تصاویر پشت‌زمینه صفحه دسکتاپ ویندوز که به Background و Wallpaper نیز معروف هستند، همواره زیبایی خاصی به ظاهر ویندوز می‌بخشند. از این رو کاربران سعی می‌کنند تا زیباترین و جذاب‌ترین عکس‌ها را برای تصویر پس‌زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنند. اما آیا شما مجبورید همیشه از تصاویر و عکس‌ها برای پشت‌زمینه دسکتاپ استفاده کنید؟ آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که می‌توان یک فایل ویدئویی را در پشت زمینه دسکتاپ قرار داد تا به جای یک عکس ثابت، یک فیلم متحرک پس‌زمینه دسکتاپ باشد؟ در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می‌کنید، این رویا به سادگی تحقق می‌یابد! هم‌اکنون با استفاده از این ترفند می‌توانید در صورت استفاده از ویندوز 7، یک فایل ویدئویی را در پشت‌زمینه دسکتاپ خود قرار دهید. طبعاً هر چقدر محتوای این فایل ویدئویی زیباتر و با کیفیت‌تر باشد، دسکتاپ شما رویایی‌تر خواهد شد...



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:27 :: نويسنده : kadkhoda

کروم اصولا مرورگر سبکی است و پردازنده و رم سیستم را زیاد اشغال نمیکند و با سیستم های که ضعیف و قدیمی به راحتی کنار می آید . این مورد را فقط من نمیگویم . از هر کسی که با کروم کار کرده باشد هم بپرسید ، همین جواب را به شما خواهد داد . اما بعضی مواقع همین کروم سنگین میشود.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 11663
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1