اطلاعات روز کامپیوتر
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 18:8 :: نويسنده : kadkhoda

حالا که پای بشر بیشتر و بیشتر به سوی فضا باز می شود ناسا به فکر تامین اینترنت پرسرعت فضا هم افتاده و در حال آزمایش اینترنت ۱۰۰ مگابیتی است که از طریق لیزر کار انتقال اطلاعات را انجام می دهد...



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 18:6 :: نويسنده : kadkhoda

راهنمای خرید هارد اکسترنال

اگر اطلاعات و مطالب مهمی در حافظه کامپیوتر خود ذخیره کرده اید و قصد دارید از این اطلاعات مهم، پشتیبان تهیه کنید و یا حافظه سیستم شما نسبتا پر شده است، زمان آن رسیده که یک هارد اکسترنال تهیه کنید و اطلاعات کامپیوتر خود را به صورت دسته بندی شده در فصای این هارد ذخیره کنید. در ادامه اطلاعات لازم برای خرید هارد اکسترنال را در اختیار شما قرار خواهیم داد.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 18:1 :: نويسنده : kadkhoda

پدران it

حتما برای شما هم پیش امده است که القابی چون پدر فیزیک ,شیمی و...را شنیده باشید اما ایا تا به حال با خود اندیشیده اید که در زمینه IT نیز القابی چون پدر IT استفاده شود ؟



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 18:1 :: نويسنده : kadkhoda

 

ان.اف.سي، رقيب سرسخت بلوتوث                                           

ارتباط از راه نزدیک یا NFC near field communication در حقیقت فناوری جا به جایی داده هاست که به آسانی و تنها از طریق تماس 2 وسیله با هم انجام پذیر است . خیلی ها پیش بینی میکنند که این فناوری در اینده نزدیک به عنوان  سیستم پرداخت پول به وسیله تلفن همراه در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار گیرد.

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:56 :: نويسنده : kadkhoda

شاید برای شما هم ای سوال باسد که هکر ها از چه سیستم عاملی استفاده میکنند؟نمیتوانیم بگوییم که تمام هکر ها از کدام سیستم عامل استفاده میکنند چرا که  این انتخاب به میل و نیاز انها بستگی دارد . اما در رکورد های لینوکس مطبوع ترین انتخاب برای هکر هاست این انتخای به دلیل ناشناس ماندن وقدرت لینوکس است هکر ها معمولا به لینوکس وابسته هستند...



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:52 :: نويسنده : kadkhoda

 

 

مقدمه ای بر کامپایلرها

 

 

زبان های برنامه سازی مختلفی را می توان جهت نوشتن برنامه در یک کامپیوتر به کار برد. نزدیکترین زبان برنامه نویسی به سخت افزار ماشین موسوم به زبان ماشین یا Machine Language است، زبان ماشین مجموعه ای از دستورالعمل های نسبتا پیچیده را مورد استفاده قرار می دهد که صرف نظر از کاربردهای ویژه آن، امروزه به ندرت از این زبان به عنوان زبان برنامه نویسی استفاده می شود. عمده ترین دلایل آن پیچیدگی کار و وابستگی آن به سخت افزار است زیرا نرم افزارهای تهیه شده برای یک کامپیوتر خاص را نمی توان بر روی مدل دیگری از کامپیوتر بدون تغییرات عمده و اساسی، بکار برد. زبان های اسمبلر به زبان های سطح پایین نیز موسوم می باشند.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:51 :: نويسنده : kadkhoda

مزایا و معایب ویندوز 8


ویندوز 8 فقط در 2 روز برگزاری كنفرانس BUILD كالیفرنیا به طور رسمی در معرض نمایش قرار خواهد گرفت، اما ما چه انتظاری از این سیستم جدید می‌توانیم داشته باشیم؟ در زیر به برخی قابلیت‌های این نرم افزار اشاره شده است؛ هر چند بعضی از اطلاعات هنوز كامل نیست.

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:48 :: نويسنده : kadkhoda

 

dvd

حفظ اطلاعات مهم و کاربردي براي شما از چه درجه اهميتي برخوردار است؟ تا‌به‌حال به اين نكته توجه کرده‌ايد که اگر اطلاعات رايانه‌تان از بين برود چه مشکلي برايتان پيش مي‌آيد؟ يکي از مثال‌هاي ساده‌اي که براي اين مورد مي‌توان بيان کرد و شايد براي شما هم پيش آمده باشد، گم کردن گوشي تلفن همراه يا پاک شدن شماره تلفن‌هاي داخل حافظه آن است. تا به‌حال اين مشکل برايتان پيش نيامده ؟ در صورت بروز چنين مشکلي، چطور و چگونه شماره‌هايي که به‌خاطر نداشته‌ايد را دوباره به‌دست آورديد و با دوستان قديمي‌تان ارتباط برقرار کرديد؟

 

 

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:46 :: نويسنده : kadkhoda

 

 

اگر سایتی دارید یا مسوول به‌روزرسانی سایت شركت‌تان هستید، حتما با سرورهای FTP آشنایی دارید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:46 :: نويسنده : kadkhoda

پلتفرم در يك تعريف غيرعلمي و كاربردي، عبارت است از مجموعه مؤلفه‌هاي پايه سخت‌افزاري و نرم‌افزاري كه با كنار هم قرارگرفتن زيربناي تهيه يك نرم‌افزار را فراهم مي‌كنند. بيش از نود درصد از برنامه‌هاي بازار در زمينه نگهداري و مديريت داده‌هاي مالي يا سازماني طراحي شده‌اند. از جمله اين برنامه‌ها مي‌توان به برنامه‌هاي حسابداري، انبارداري، CRM، بانكي و برنامه‌هاي اتوماسيون اداري‌ اشاره کرد.



ادامه مطلب ...


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 11665
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1